hétfő, július 27, 2009

veszekedés, kibékülés, veszekedés...

Nos azzal kezdeném, hogy ugye Barbival és Katával eddig nagyon jóban voltunk. Eddig. Katával még mindig legjobb barátnők vagyunk, de Barbival én... Nem nagyon :/Tegnap (vagy tegnapelőtt?) összevesztünk.. Nem részletezném, hogy min. A lényeg: azt mondta Barbi, hogy a BFF-ek mindent együtt csinálnak, és hogy ő most ebből miért maradhat ki? (BFF = Best Friends Forever) És azért marad most ki ebből, mert neki semmi köze ehhez. És ezen összekaptunk. Ezutáni nap kibékültünk... Aztán ma reggel megint rámír msn-en, és mondom neki hogy bocs de nem érek rá, erre ő: miért nem? én: mert a tesómnak regizek valahova... (ami igaz volt) ő: és közben nem írhatsz a "legjobb barátnődnek?" :/ (így írta... -_-") Aztán írtam hogy lassú a gép, ami szintén igaz volt, erre ő azt mondja hogy nekik is.. Erre én: de te nem netezel msn-ezés közben. Mire ő: óó dehogynem. épp blogot írok úgyhogy nem kell hülyének nézni ^^ Én meg erre letiltottam.. xD Hagyjon már békén... Mindig rajtam lóg és ez rohadtul idegesít... Másnak nem tud írni msn-en, vagy mindenkivel ezt csinálja?? -.-" Így jöjjön el a szülinapomra. Gondolom addigra ki sem békülünk... Apa is megmondta előre: szülimig biztos össze fogunk veszni... (megjegyzem: apa "vészmadár".. :/)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése