hétfő, július 27, 2009

szeretnék békülni..

Megint itt vagyok... Csak annyit akarok közölni, hogy átgondoltam ezt a veszekedéses ügyet. Szeretnék kibékülni Barbival. Nagyon hülyén viselkedtem vele, belátom. De azt érdemes rólam tudni, hogy nem vagyok egy haragtartó, és nagyon gyorsan felkapom a vizet. Fel is oldottam a tiltását msn-en.. És a szem. üzimet is kitöröltem, ami a következő volt: {i'm yours,,} ......................... {augusztus 22,,} ......................... {ekkora hülyét,,} ... Most pedig: {i'm yours,,} ......................... {augusztus 22,,} ......................... {szülinapomra nick jonas-t kérek :),,} XD Hát igen, JB és Nick Jonas fan vagyok.. =-) Na ez nem ehhez a témához tartozik.. Most várom, hogy feljöjjön msn-re és megbeszéljük ezt az ügyet. Tegnap alig akarta megérteni ezt a zenét: http://www.youtube.com/watch?v=XeDLyX-AK6k , amit direkt csak neki és Katának küldtem el, hogy miről szól, és miért küldtem el.. O_o És erre ő azt mondta, hogy akkor most fordítsa le az egészet?? Mondom nem, csak a címét elég tudnod magyarul... Jó tudom, ez egy szerelmes szám de én úgy küldtem el Katának és Barbinak mint egy baráti szám. : DD Katának tetszett, mert mondta. Viszont Barbi nem mondott véleményt... Na mindegy. Úgy terveztem, ma már nem írok blogot, de mégis sikerült egy elég hosszút összehoznom. XD Még mindig azt a számot hallgatom. Szinte egész nap azt hallgattam. Meg persze pár JB számot. =-D Ajjapp --> ahogy Velük szoktam írni ^^<3 BFF <3 (Ł)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése