csütörtök, július 30, 2009

hülyék vagyunk xD

Szerintem most már tényleg hülyének néztek, de azért nekem ez nagyon jó hír :D Mármint az, hogy....... KIBÉKÜLTÜNK! :D Mind a négyen. Úgyhogy most már úgy lesz, hogy mindenki mindenkinek a barátnője. :D 4 BFF. xP Alap :D Nagyon szerizzük egymást ^^ Amúgy már nemtudommikor, de eljöttek Móniék és akkor lettem vele újra nagyon jóban! És tegnap is eljöttek és a húgai úgy idegesítettek minket, mindig a nyakunkon lógtak meg minden.. xD És nem tudtunk Mónival beszélgetni KETTESBEN pedig mondtuk Encsinek meg Reninek, hogy mi szeretnénk most ketten lenni mert hétvégén nem jöhet el Móni, mert festenek náluk.. OO" xD Meg megkaptam Mónimtól az elő-szülinapi-ajándékom xD Ami egy ilyen kis lap félbe hajtva, és ha kinyitod akkor az van beleírva, hogy A KEDVENCEID LISTÁJA és ott van Nick Jonas meg szibériai tigris meg szivecskékben: Cherry Sweety Krissí Barbi :D És Barbival meg Katával megajándékoztuk egymást. XD Csak éppen Barbitól nem kaptunk semmit mert "mennie kellett"... :/ Na mindegy. Majd egyszer valamikor. xD És most megint várom a talit, pedig szerintem újra csak augusztus 15.-én fogunk talizni így négyen, mert így Barbi is jöhet. Ugyanis ő Budapesten lakik... =O :S Nem találkozhatok vele minden héten... :S Nyahhh mindegy :D Ennyi, már késő van, álmos vagyok x) Még msn-ezek Katával, aztán asszem megyek... Vagy nem xD Nem tudom. :D XoXo: SmileyGirl (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése