kedd, augusztus 11, 2009

sokminden...

Ajj de rég nem írtam :S Új stílus :) Én színeztem át *büszke fej* :P Na szóval.. Sokminden történt ebben a 8, majdnem 9 napban. x] Most felsorolom. :D

Aug. 5.:
keresztanyám, Kriszta névnapja volt. Küldtem neki SMS-t és kész. Legyen vele boldog. xDD
Aug. 7.: Akerám szülinapja. <3 style="font-weight: bold;">Aug. 10.: shopping a városban. ^^ Vettünk anyával fürdőruhát. :D
Aug. 11., vagyis ma: strand mamával szülinapom alkalmából :D Ez volt a szülinapi ajim a szomszédoktól :D

Eddig ennyi. Még sorolom, mik LESZNEK:

Aug. 15.:
végre a várva várt szülinapi bulim. :D Móni és Kata is jöhet és itt is alszanak ^^ Lehet, hogy tesóm, Dani legjobb haverja, Dávid is jön... x]
Aug. 19.: beiskolázás nekem és Daninak... Iskolatáskák, füzetek, tolltartók stb. Jóóó nap lesz, nem fogunk unatkozni, főleg, hogy már kinéztem magamnak egy táskát, de még majd nézünk másikat is. :D :P
Aug. 20. (nem biztos!!!): Kőrösladány :D Itt lakik a másik papám és a "fél" mamám xD
Aug. 21.: Móni szülinapja *.* <3 style="font-weight: bold;">
Aug. 22.: SZÜLINAPOM ^^
Szept. 1.: évnyitó.. :S Hát gondolom ezt lehet érteni. XD

Hát őőőmm nagyjából ennyi :D Nagyon várok már mindent!! ^^ Na azt hiszem ennyi ;) Puszika!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése